نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

دانلوددانلود پیامک های زیر بصورت یک فایلNotePad با لینک مستقیم

 

تنهايي يعني اينکه وقتي برات اس ام اس مياد ، مطمئن باشي که از طرفه ايرانسله !



انواع عشق
مثل قصه نوح:از ترس طوفان ميان پيشت
ابراهيم: بايد همه چيزتو قرباني کني
مسيح: آخرش به صليب ميکشنت
موسي: يه کم که دور ميشي يه گوساله جاتو ميگيره



عر عر عر ، به من ميگن خر ، يه عمره که خر هستم! هميشه باربر هستم! خري که ميگن من هستم ! گوشي موبايل به دستم ، در حال خوندن هستم!


من يه sms کوچکم از گوشي صاحبم فرار کردم اومدم بگم که اون تورو خيلي دوست داره الان بايد برگردم به اون چي بگم؟



به غضنفر ميگن: دوست داري بابات بميره ارثش به تو برسه؟

ميگه: نه، دوست دارم بکشنش تا ديه هم بگيرم!

.

.

.

غضنفر يتيم خونه ميزنه

روز اول جلسه اوليا و مربيان ميذاره !

.

.

.

اگر آن داف شيرازي به دست آرد دل ما را

به خط چشم او بخشم دوتا بنز و سه مزدا را !

.

.

.

سرت رو تکون بده

زود باش ديگه سرت رو تکون بده !

آخه دلم واسه صداي زنگوله ات تنگ شده !

.

.

.

عزرائيل مياد سراغ غضنفر

غضنفر خودشو مي زنه به (موش)مردگی! !

.

.

.

من گفـته بودم شکـل توپيدا نميشه / هـيچ کسي مثـال تو خوشـگـل وزيبـا نميشه

ميدونـي چـرا ميگـم که تو تـکي مثال ماه / سرکاري , مثل تو اُسکلي پيدا نميشه !

 

 

دانلوددانلود پیامک های بالا بصورت یک فایلNotepad

 

 

=====d4u.loxblog.com=======




:: موضوعات مرتبط: موبایل , پیامک , ,
:: برچسب‌ها: پیامک , اس ام اس , خنده , دار , خنده دار , SMS , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 1603
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: